HASSE....

I mitt förra inlägg skrev jag att Hasse
är BÄST... och här ska ni få ett exempel på det:

Johanna och hennes kompis Frida ska till
Leksand och kolla på hockeymatch.
Bussen till Borlänge skulle gå kl. 12.30.
Johanna gick ner till bussen.
Men ingen buss kom, så då ringde hon hennes
kompis och det visade sig att Johanna
skulle ha varit i Ludvika kl. 12.30, för bussen
gick därifrån....
Så nu satt hennes kompis på bussen till Borlänge
och Johanna var kvar i Smedjebacken.

Jag stog i "nattlinne" och höll på att laga mat
för fullt när Johanna ringde och undrade om jag inte
kunde skjutsa henne till Borlängen.
Jaha, tänkte jag...
Hasse var ute på sjön med skotern. Han hade åkt
en timme tidigare.
Jag tänkte att jag ringer och hör med honom om
det fanns någon chans till att han ville/kunde skjutsa
Johanna... annars har väl jag fått gjort det.

Och vad säger min underbara sambo ?
- Ja, det kan jag väl.
- Är du säker?, undrade jag.
- Ja, det går bra. Jag åker hem nu.

Så då kunde jag fortsätta med maten.
Och Johanna träffade på kompisen i Borlänge
på Kupolen. Dom skulle shoppa lite tills bussen
till Leksand gick.

Jag säger det bara..... Hasse du är så SNÄLL
och ställer upp på oss jämt!!!!! 

ÄLSKAR DIG!!!!!

Trackback
RSS 2.0