Lördag....

Idag åkte Hasse ut på en långtur med sin ( våran ) ny
skoter, med hans bror och min bror.

Mattias skulle upp till Seppo i Ludvika, så jag skjutsade
honom dit. Men väl framme så skulle han inte stanna
kvar där om inte jag också blev kvar.
Så vad gör man inte för sina barn.... jag stannade
kvar där med Mattias.
Seppo bjöd oss på mat. Sen spelade vi kort och
Seppo och Mattias kastade lite dart.

När vi åkte hem ville Mattias till sin kompis Felix
och leka, så jag skjutsade honom dit och åkte
själv till radion.

När jag och Mattias kom hem, så hade Hasse
också nyss kommit hem.
Han var nöjd med den nya skotern.

Hasse och Mattias har åkt iväg och för att handla
"lördagsgodis" till Melodifestivalen som börjar kl. 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0