Smärtgrupp.....

Jag sitter nere i Johannas rum och bloggar.
Jag håller på att elda, så då sitter jag här så att jag
ska komma ihåg att fylla på med ved i rätt tid.
Man hör när det börjar bli dags för påfyllning.
Är jag uppe och donar med något, så brukar det
ibland hända att jag glömmer av att fylla på i pannan medans
det fortfarande brinner...

Jag har bla varit på ett möte med en sjukgymnast idag.
Han och en till ska börja med en smärtgrupp nästa vecka.
Vi som ska gå i gruppen ska träffas 6 gånger tillsammans
och få "lära" oss att leva med smärtan ( om man inte har
sån tur att kunna bli av med den helt ).
Så vi får väl se vad det ger en annan... något blir det alltid.

Senare idag ska jag åka till radion och byta låtar.
Sen efter det så förflyttar jag mig några meter och hamnar på
min akvarell-kurs, som börjar 18.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0