Snöslott....

Idag har jag varit trött...
Satt och slumrade till på jobbet.
Det är ett tag sen som jag sist var så trött på
jobbet.... men idag var det dags.
Antagligen har masken läckt inatt, så att jag
inte fick någon bra kvalitet på sömnen....

På eftermiddagen var jag och Hasse hem
till Jörgen och Isabelle. Resten av familjen var
inte hemma just då.
Jörgen hade renoverat Marcus rum... nytt golv, tak
och tapeter. Det var jätte fint... som ett nytt rum.

( - Jörgen, felet är åtgärdat nu...  )

Efter det åkte vi hem till brorsan och dom.
Nellie och brorsan var precis på väg ut .
Dom hade gjort en snöslott, som Nellie sa, på gården.
Och nu skulle dom leka Askungen och prins.
Jag och Hasse gick in och hälsade på Lina och Molly.
Det var full fart på Molly.
Sen när vi skulle åka hem, så stannade vi till vid snöslottet.
Nu hade slottet fått blommor på balkongen och Askungens
möss hade fått ett eget rum, så dom var skyddade för
katten Lucifer...hahhaaa.
Sen hade dom gjort en snölykta som lyste så fint.
Det var ett ställe där fåglarna och mössen kunde
värma sig, berättade Nellie.
Nellie lider verkligen inte av fantasibrist... hahaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0