La Poterie.....

Jag har jobbat idag med....

När jag kom hem så berättade Hasse att han ville
byta skoter... den han köpte sist var han inte
riktigt nöjd med... den slukar dubbelt så mycket bensin
som den gamla vi har....b la.

Så Hasse, Lars och Mattis åkte upp till Ludvika
och bytte skoter. Så ny har vi en Yamaha.
Den ser ut ungefär så här.




Medans Hasse och dom var i Ludvika, så var jag till radion.

Sen vi 18-tiden ringde grannen min... Kristina och undrade
om jag ville komma över till henne på keramikparty.
Och eftersom jag inte gjorde något speciellt, så gick jag över
dit och kollade. Jag har inte varit på keramikparty på flera år, så
nu var ju allting nytt för mig. Det var kul.
Sen handlade jag lite av rea-varorna ( som ju ändå inte är det
billigaste ). Så här kommer bilder på det jag handlade.



Ett kak/tårtfat... fast med en blå rand.



Köpte en liten blå kanna och sen en grön stor kanna.



En smideshylla....



Och en sån här smides hållare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har oxå köpt en sån hylla !!!!!!!!!!

hahahaha - fast jag visste inte att det var la poterie !!!

2009-02-18 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0