Fastar....

I dag har jag också jobbat som vanligt...
( Teresa, jag jobbar ½-tid fortfarande ).

Men i morgon ska jag var ledig.
Jag ska till vårdcentralens labb och ta
några prover på fastande mage.
Så from kl. 20.15 i kväll får jag inte äta, dricka
eller röka. Så jag drack vatten och rökte
alldeles före det klockslaget, så jag ska "klara"
mig tills i morgon efter proverna.
Men bara för att jag inte får dricka och röka nu,
så är jag redan jätte törstig och röksugen....
Hur ska det här gå ?
Det går nog bra, för det är ju inte första gången
man fastar för prover... och då har det ju gått bra,
men det känns bara så jobbigt när man vet att
man INTE FÅR...
Är det inte så med det mesta... oftast????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0