Jobba igen...

I dag började jag att jobba igen.
Men det kunde ha blivit en försovning.
Jag vaknade vid 03.30-tiden i natt med ett ryck
och undrade om jag hade ställt klockan på väckning.
Och när jag tittade så såg jag ju att det hade jag INTE.
Puh, vilken tur att jag vaknade och funderade på
just det... hur jag nu kunde göra det????
Så i morse ringde klockan i tid och jag var jätte trött.
Kyligt värre var det ute i morse.... brrrr.
På jobbet krånglade det lite för mig, så jag
hann inte färdigt tills jag egentligen skulle sluta.
Så jag var kvar i 2 timmar extra.

När jag kom hem från jobbet, höll Hasse på att frosta
av frysen. Det var behövligt!!!!  För vi missade det förra året.
Så nu har vi fin och isfri frys... och genast mer
plats, nu när isen är borta....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj ! Har du inte uppdaterat vad du gjorde idag ??? :o)

Detta behöver dui nte publicera för alla men jag visste inte vilket du läser först...detta eller mejlen... Jag satt mig för att beställa böckerna...då var - 99 SLUT... Hittar ingenstans !!! Men jag beställde Hasses min och Johns så vi är 3 som delar på frakten iallafall.... Jag la bud på tradera på Björns....vi får hålla span på 1999 !!! kram

2009-01-06 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0