Liiite krasslig....

Jag har jobbat i dag...
Jag har varit till Konsum och handlat....
Hämtat Mattias från skolan. Han hade en
tung väska i dag. Skridskor och hjälm och lite annat
smått och gott.
Resten av denna dag har jag varit hemma.
Jag hade huvudvärk tidigare i dag och sen börjar
jag bli lite snorig igen... suck.
I dag började vävningen igen, efter juluppehållet.
Men jag skippade det i dag.... eftersom jag
inte känner mig 100% kry.
I dag gjorde jag varma mackor med bla
köttfärs till kvällsmat. Det var gott.
Kl. 21.00 i kväll är det en dokumentär om två
sammanväxta tjejer. Jag har sett den första dokumentären
om tjejerna när dom var 11 år.
I kväll är det om deras liv vid 16 års åldern.
Dokumentären visas i TV4.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0