Lugn dag.....

Ännu en lugn dag på jobbet.

Och ännu en lugn dag hemma.

Jag gjorde en barnskiva åt Nellie och Molly i dag.
Det blev en hel massa olika sorters barnlåtar....
bla "Tigerjakt" med Mora Träsk... den som Nellie
sjöng på i går hela tiden.
Så mot kvällningen åkte jag och Hasse ner till
Nellie och Molly och lämnade skivan.
Dom lyssnade på den ett tag... och det var full
fart på båda två... dom diggade musiken på sitt sätt.
Var får dessa små varelser sin energi ifrån????
Hade jag ens hälften av deras energi, så skulle jag
ju vara som en speedad ekorre ju.... hahahaaa.

Jag sitter här framför datorn och surfar runt och letar
efter bilder och fakta på vissa slott... så snart kommer
ett till slott att finnas här på bloggen....

Men kl. 21.00 ska jag titta på en dokumentär på TV4,
"Flickan med två ansikten".... som föddes i Indien förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0