Lugnt på jobbet....

Har varit på jobbet i dag... mer än så var det
inte. Vi hade inget att göra.... det var helt dött.
Inköpspersonalen och chefen och arbetsledarna var
inte på jobbet i dag, så då blir det lugnare... ibland.

Här på eftermiddagen var jag och Hasse hem till
brorsan med familj. I dag var Molly helt vild.
Var inte stilla många sekunder heller.
Nellie sjöng Mora Träsks "Tigerjakt" för mig....
och då skulle jag göra vissa rörelser till det
hon sjöng....
Rörelserna har hon lärt sig på dagis....

Snart ska jag i väg på vävning.
Har ju inte varit där sen i december.... så
min soff-matta är inte så lång ännu.
Jag tror att jag har kommit lite mindre än halvvägs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0