Min torsdag....

Tillbaka på jobbet i dag. Vi hade det lugnt med jobb.
Men nästa vecka blir det väl desto mer...

Efter jobbet var jag till Willys och handlade.
Jag tänkte bara att jag skulle handla lite, men
som vanligt så kan jag inte gå förbi en massa saker
som jag VET att vi har slut på... och behöver.
Så det slutade med 4 st smockfulla matkassar.

På eftermiddagen satt jag och skrev i ett
JÄTTE kort.... det var ett dubbelkort, som var lika
stort som vårat halv köksbord.... om inte mer.
Jag hade fått i uppdrag av Lina att skriva det.
Hon ska ge den till sin pappa som nyss fyllt 50 år.
När jag var klar med kortet åkte jag hem till brorsan
och dom med den. Sen var jag kvar där ett tag.

Kl. 17.00 hämtade jag Mattias från hans kompis Mikael.
Sen hem och en snabbis innan det var dags att
skjutsa Mattias till handbollsträningen kl. 17.30.
Sen fort hem och börja med maten... hemgjord mos
med kryddiga järpar.. typ.....
Min snälla pappa hämtade Mattias från träningen, för
jag hann ej bli färdig med maten när det var dags
att hämta honom från träningen.

Kvällen har jag tillbringat här framför datorn med att
surfa runt... som vanligt.
Så jag missade mitt program i dag... Antikrundan...suck.
Få försöka komma i håg och kolla på reprisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0