Norrbärkebygden......





Här kommer en liten sammanfattning av min dag.

Jobbat. Var hemma medans Mattias hade en kompis
här hemma. När kompisen skulle hem, var jag, Mattias
och Johanna hem till Nellie, Molly och Lina.
Efter en snabbvisit åkte vi till bokhandeln.
Jag köpte bla flera nummer av Norrbärkebygden.
Jag har velat haft dessa böcker länge.. men det har
bara inte blivit av att jag köpt några.
Men nu när jag såg förra årets bok, då tänkte jag att nu
är det dags att börja köpa dessa böcker. Och så frågade jag om
dom ev. hade fler böcker från åren som gått.
Och det hade dom, så det blev 18 st som jag köpte
idag.... så nu har jag att läsa. Jag ska försöka
komma över de resterande numrena.
Sen var vi till Konsum och handlade.
Och nu har vi varit hemma i ca en timme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!!

Ja den är lite kul...vi får den varje år i julklapp av kommunen :o)

Såg bilen vid Nygatan minsann.... :o)



Veckan har gått så fort ! Det måste betyda att jag har roligt ...eller ? hahahah

kramkram

2009-01-28 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0