Städa eller inte städa....

Uscha mej vilket väder vi har idag.
Jag ska nog försöka hitta lite insperation,lust
och ork till att städa här hemma.
Johanna städade och fixade sitt rum i går och det
blev så fint så... så då blev jag lite taggad av det.
Men.... det var i går kväll det.... just nu känner jag
mig inte alls taggad till tråkig städning......
Ja, städa är väl inget, men här hemma har vi ju
grejer presic ÖVERALLT!!!!
Det är ju det som är så jobbigt...det tar ju nästan en
hel dag att ställa rätt alla grejerna... och sen blir
hälften i alla fall liggandes någonstans där dom inte
ska vara, för man vet inte vart man ska göra av med det...
Nä, det är nog dags för en stor rensning här hemma.
Men det gäller ju att man har ork och lust till det med.
Och att ALLA är med på det... alltså beredda till att
göra av med lite saker... för man kan ju inte spara på allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0