Trött i dag....

Vaknade i morse och var jätte trött och med en
huvudvärk. Min snarkapparat talade om att jag hade
haft stora läckage från masken på natten... så det kan ju förklara
att man var/är så trött i dag.

Har jobbat som vanligt i dag.

Efter jobbet åkte jag hem till brorsan och dom.
Nellie var på dagis, så det var bara Molly som var  hemma.
Det var som vanligt full rulle på Molly och hon var så glad.
Hon är så gullig, så man bara smälter när man ser henne.

Hämtade Mattias från skolan och strax efter det så
skjutsade jag honom till hans kompis Markus.

Sen åkte jag själv till radion, men det blev inte så mycket
gjort där, för jag satt och somnade hela tiden.... suck.

När jag hämtat Mattias från Markus, så har jag bara
varit hemma och inte gjort något speciellt.

Hasse har jobbat eftermiddag i dag... 12.00 - 20.00
Men han var inte vaken så länge när han kom hem, för han
ska upp i natt  och börja jobba kl. 04.00 igen.

Kommentarer
Postat av: T

Halloj ! Jobbat som vanligt - vad innebär det ? Blev du fortsatt halvtidsjukskriven ? Eller har du inte varit på återbesök hos vår ryska läkare ? Jag tänker på dej varje dag men när jag tänker att NU ska jag ringa så har det hunnit blivit så sent.....

Hoppas allt är bra med er !

kramkram

2009-01-14 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0