Handboll....

Det blev sent i natt... satt här vi datorn och surfade
runt här och där....tiden bara flyger i väg....
Men jag klev upp efter 8.00 någongång.
Ville inte förlora halva dagen i dag med.

Hasse och Mattias har åkt till Ludvika.
Mattias har handbollsmatcher på Lorentsberga skolan.
Jag ska låna farsans bil, så att jag kan åka upp
till Ludvika och kolla på Mattias när han spelar match.
Ville inte åka redan nu, för då gå hela dagen åt att vara
i Ludvika ( 10.00 - 17.00 )... och det har jag inte tid med.
Jag MÅSTE tvätta i dag... har en maskin på nu och
flera ska det bli.... för tvätt finns det... suck.
Ja, herre gud... det finns väl att göra hur mycket som
helst här hemma... bara man har lust och ork.

Ha en trevlig dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0