Gillar just nu....

Här kommer lite bilder på vad jag gillar just NU.
Alla bilderna är från internet.




Jag ÄLSKAR mandariner/klementiner/satsumas
och allt vad dom heter. Ja, sen tycker jag om apelsinerna
just nu... när dom är saftiga.. mmmmm



Åh, jag bara älskar kall julmust.



Jag gillar att blogga, men jag önskade att jag
hade mer vettigt att skriva om... kanske något
tema eller sånt ... eller????



Jag gillar inredningsstilen Shabby Chic,
fortfarande... men tyvärr så syns det väl
kanske inte än i mitt hem... riktigt.



Just nu tycker jag om att skriva och få brev.
Jag har ju skaffat mig 2 st brevvänner i Sverige.
Vi har nyss börjat brevväxla...



Jag tycker det är kul att åka snöskoter på isen.
Men jag har inte hunnit det ännu.
Kanske i helgen.... få se.



Såg att Antikrundan ska börja igen.
Bra, för jag gillar att titta på det programmet.



Let´s Dance börjar också snart.
Det är ett program som jag har kollat hittills på.
Det blir säkert lika bra i år med....



Musiken som jag lyssnar på just nu är väldigt
blandat... det som är på topplistor just nu, gamla
godingar från 80-talet, svensk musik, finsk musik... osv.



TYVÄRR, TYVÄRR.... så gillar jag ju även
detta... att röka...ähum...gillar och gillar... det
är väl mer ett beroende.....suck.



Sen gillar jag att surfa runt på internet.
Ibland är det något speciellt jag letar efter och ibland
så länkar jag mig bara hit och dit...
Gillar även att spela lite spel....


Ja, det var lite onödigt vetande om vad jag gillar just nu....

Kram!
Trackback
RSS 2.0