3 januari.....

Hasse var ju till Falun i går på handbollscupen
som Mattias är med och spelar i.
Här kommer några bilder på det.



Här har dom precis kommit fram... grabbarna är ivriga.



Här spelas det för fullt. Dom med oranga västar är Smébackskillar.



Mattias är helt slut..... dom är så några så dom har inga avbytare... så
grabbarna får spela hela matcherna...



Det känns jätte konstigt när Mattias inte är hemma och ingen av oss
är med han ( i dag ). Men i morgon bitti ska Hasse åka till Falun igen och
vara med dom tills slutet...
Jag har ringt en gång i dag och kollat läget.. och allt var bara bra.


I dag åkte Johanna och Evelina skoter.... dom var ute i flera timmar.
Dom hade med sig varm choklad, smörgås, fikabröd och frukt.
Åh, jag vill också åka skoter... men ute på isen.... om den är
tillräckligt tjock... enligt mig.



Tjejerna gör sig i ordning för att ta sig en tur med skotern.



Här åker tjejerna i väg....



Medans Johanna åkte skoter, så var Hasse till sin morfar och jag var
ner och vävde lite på min kökssoffsmatta.
Så här ser den ut just nu. Jag bara väver in olika blåa nyanser
hur som haver...






Efter vävningen åkte jag och Hasse till Nellie, Molly och Lina.
Brorsan var inte hemma..... just då.
Här kommer några kort på de härliga kidsen.
















Sen har vi bara varit hemma och bla tittat på tv.
Jag känner mig lite konstig.... alldeles som om jag ska bli sjuk.
Jag fryser lite... är tung i huvudet... kinderna hettar.... lite ont
i huvudet... men, men... jag hoppas att det bara är
"falsk" alarm.... att jag i morgon känner mig bättre igen.
"Peppar, peppar....."

Ha det så gott!!!!
Kram
Trackback
RSS 2.0