Dollar Store....

Jaha, då är denna dag slut.... snart.

Jag lånade farsans bil och var till Ludvika och tittade
på Mattias handbollsmatch.
Han/dom var så duktiga... fastän dom förlorade
matchen. Dom är yngst... dom andra ( lagen ) är ett år
äldre...och det märks... i längden i alla fall.
Sen hade grabbarna inga avbytare i dag heller.
Så dom fick spela nästan hela tiden.
I bland var det någon tjej som bytte av med dom.

När jag åkte hem var jag in på Dollar Store.
Det var ett tag sen som jag var dit.
Jag köpte lite godis, scrapbooksgrejer, 2 ljudböcker
till Mattias och en till mig, bandybollar till Mattias och 2 tvålar.
Sen var det nog ingen mer.... tror jag.
Jag tycker det var väldigt urplockat överallt i hyllorna.
Det kanske var tur det... då "slapp" jag ju fynda en
massa saker... för det har jag gott om ändå.
Ja, i alla fall tllls vi tar oss i kragen och rensar
lite bland alla saker som finns här och där...suck.

Sen åkte jag med bilen till fritidsgården, för morsan och
farsan var på dans där.
När jag ändå var där och hade tid, så gick jag in
på radion och jobbade lite med att byta låtar.

Kvällen har jag tillbringat mest här framför datorn.
Jag har surfat runt överallt... som vanligt.
Ska surfa runt lite till innan det är dags för att sova.
Plikten kallar i morgon igen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0