Dagen har nyss börjat.....

Jaa-a... idag har jag inte hunnit gjort så mycket ännu.
För jag vaknade inte förrens klockan 12.30 idag!!!!
Det är år och dar sen som jag sov så länge på dagen....
Visserligen så gick jag ju och la mig förrens vid 04.00- tiden imorse,
så då är man ju inte så morgonpigg....

Varför jag gick och la mig så sent???
Jaaa-aa... jag har ju SEMESTER!!!!
Och så är det ju så lätt att vända på dygnen... ibland.
Så har ju även kidsen gjort....

Planer för resten av dagen.... jaa.... vi har väl tänkt
åka förbi "busungarna"...... sen vill Johanna
övningsköra, så då tar vi nog oss en tur till
Silfhyttans utkikstorn.... kanske tar vi med oss lite fika....
eller om vi åker någonstans och fikar.... eller om vi
helt enkelt kommer på att åka någon annanstans...
vad vet jag? ... vi tar det lite som det kommer...
för vi har ju semester.... ; )

Kommentarer
Postat av: Teresa

...nu ger jag upp... kl har passerat midnatt och ingen uppdatering om vart ni varit ! hahahahaha

Vi ses nästa vecka !

DÅ ska vi träffas !!!

kramkram

2009-07-25 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0