Dagen har varit lugn....

Förmiddagen var lugn, som vanligt nu i semestertider.

På dan kom Jörgen och Isabelle förbi här och sa hej.
Dom var på väg ner till lekparken.

Jag och Johanna har varit till frissan idag... Johanna toppade
sig och färgade utväxten. Jag klöpp mig... eller ja, jag och jag..
självklart menar jag ju att frissan klöpp oss...

När vi var klara hos frissan var vi förbi hos brorsan och dom.
Dom var precis på väg till mummo och vaari.
Men senare på eftermiddagen kom brorsan förbi här
hemma med kidsen. Det blev en hel del hopp på studsmattan
och sen åt dom en massa bär.

Jaa-a.. sen har det varit lugnt igen... inget speciellt som man
har gjort eller varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0