Kräftor.....

Imorse när min väckarklocka ringde var jag så trött....
jag hade dåligt med nattsömn inatt... pga av
min värkande axel... som är sämre igen...suck.

Så istället för att åka och jobba på förmiddagen, så böt
jag skift idag. Jag åkte till jobbet före tolv och slutade
sen klockan fyra.
Fy fan, vad kvavt vi hade det på kontoret... svetten
bara rann.. fastän man inte gjorde något.
Ventilationen på jobbet har pajat....

Och vilket jävla oväder vi fick i Ludvika.
Himlen var alldeles svart... och det dundrade och
blixtrade för fullt....och regnet det öste ner.....

Hasse kom och hämtade mig från jobbet idag.
Vi åkte hem till brorsan och dom och var där
ett tag. Idag fick jag leka med Barbies med Nellie.

Mattias har varit hemma hos sin kompis Lukas hela dagen.

Igår när vi var ute på sjön, så kom det fram att Christiana
tycker mycket om kräftor.
Då kom jag ju på att jag hade kräftor i frysen.... så Teresa
tog med sig dom igår kväll, så att dom skulle tina tills idag.




Så ikväll var vi upp till familjen Parmlinds och åt kräftor.
Mmmm... det är ju så gott!





Det var bara jag, Teresa, Christiana, John och Reijo som åt av
kräftorna. De andra var antingen allergiska... eller så tyckte dom helt
enkelt inte om kräftor.

Det är gott med kräftor, men det är ju så tråkigt att skala dom.... det tar
sån tid ju... och sulligt är det med... och vissa skal är ju så hårda....
På bilden här ovanför är John väldigt koncentrerad på att skala en kräfta
och att dömma av Christianas min, så verkar det som om  hon har fått
tag på en kräfta med jättehårt skal......

Imorgon bitti åker Christiana hem igen och då samtidigt följer
Jennifer och Caroline med till USA för att vara där i några veckor.
Trackback
RSS 2.0