Ingen "Ice Age3"........

Gäsp... usch, idag har jag varit trött och seg
hela dagen.

På eftermiddagen skulle vi hem till familjen Svensson, men
det var ingen som var hemma.
Så då åkte vi hem till brorsan och dom.
Molly blev jätteglad över att se Mattias.
Så fort han försvann ur hennes synfält, så ropade hon
efter honom. Molly säger ju "Tias" om Mattias.
Det låter såååå gulligt!!!!

Senare på eftermiddagen kom morsan och farsan förbi här.
Morsan hade med sig blomlökar från min mormor och morfars
hem.... i Finland. Så dom planterade hon ner i min blomrabatt.
Det är någon sort av lilja.

När vi var ute på gården åkte Jonas och Katja förbi här och
dom stannade till en stund och tjolade.

Jag, Johanna och Mattias åkte till Ludvika vid halv fem-tiden.
Vi tänkte gå på bio och se "Ice Age 3".
Det var lång kö till kassan... och när jag äntligen kom fram, så
fanns det bara några enstaka platser kvar... som var utspridda
överallt. Det fanns inga platser så att vi tre kunde sitta tillsammans.
Så då fick det vara. Jag åker väl inte på bio och sen inte kan sitta
brevid mina barn.
Mattias blev sur och förbannad över att vi inte skulle se filmen.

På hemvägen åkte vi in på Shell och kidsen köpte sig en varsin
mjukglass. Jag köpte en varsin GB-glass till mig och Hasse.
Sen hyrde Johanna en film och Mattias köpte sig en film.
Men vi har inte tittat på någon ännu.... men snart ska vi nog
titta på en av dom.

När vi sen kom hem från Shell, så var Hasse inte hemma.
Han hade åkt till sin morfar.
Och ingen av oss andra hade tagit med oss nyckel eller mobil.
För vi trodde ju att vi skulle se filmen på bio och att Hasse
skulle ju vara hemma när vi kom hem igen.
Så vi satt oss ner och åt på våra glassar och hoppades
att Hasse skulle dyka upp snart ( då visste vi ju inte vart han var ).

Medans vi satt där, så åkte Jörgen förbi och stannade till och tjolade.
Då passade jag på att låna Jörgens mobil och ringde Hasse.
Så efter ett tag kom Hasse hem och släppte in oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är snäll den där Hasse... :o) (Han kom ju hem å släppte in er !!!)



Ett tips !! Boka platser innan bion !!!! På så sätt vet man att man får sitta där man villll, personligen gillar jag inte biografen i L-A.... Det är för få säten...för nära den stoooora duken.



Min dag... hahahha - jag tror ärligt jag håller på att förlora förståndet..... Jag var ut på min joggingtur på spåret.... och när jag var på väg hem från Morgård´shållet så tänkte jag att jag kutar över Vallvägen...då ser jag ju om svärföräldrarna var hemma...(jag behövde låna deras skrivare lite...fast senare på dagen...) MEN..jag hamnar på PRICKVÄGEN !!!! suck.... Jaja...det är väl bara att skratta åt eländet.... jag fick ju nöjet att träffa din goa mamma iallafall :o)

2009-07-12 @ 21:51:22
Postat av: Anonym

Mäh !!!

Jag skrev ju mitt namn i fältet !!!!

2009-07-12 @ 21:52:20
Postat av: Anonym

TERESAAAAAAAAAAAAA

2009-07-12 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0