Ej byta plats....

Här kommer några bilder på olika situationer och
händelser....
Jag skulle INTE vilja byta plats med någon av dessa
männsikor som finns med på bilden.. eller med dom som
har tagit alla dessa bilder.




Vilken skräck och panik denna man måste ha just i detta
ögonblicket.... det skulle då jag ha haft...




Fy fabian.... här känner man sig nog VÄLDIGT liten....




Antingen visste denna kille att han hade en jätteduktig skytt
framför sig.. eller så är han helt ihålig i skallen.....




Jag skulle då aldrig våga åka på denna bro.... måste väl finnas
någon annan väg???




Jag har nog svimmat om jag mötte på denna val under en dykning....
fast det är ju i för sig ingen risk.... för jag skulle ALDRIG dyka där
det fanns valar!





Jag skulle ens aldrig åka ut på havet, där det fanns valar, med
sånna här små båtar... aldrig...




Inte roligt att vara ute till havs i sånna här vågor.... jag blir att tänka
på båten Estonia.....




Jaa-a... vad säger man? Föräldrarna till detta barn kan ju inte
vara kloka på en enda fläck!!!




Varför står man ute på fyren i detta oväder??? Dödslängtan???




ÅÅHHHH... FYYY FAAAN VAD ÄCKLIGT!!!!!
VARFÖR... VARFÖR?!?!?!?!?!?




Vet ej om detta kort är äkta eller fejk... men om det vore äkta så måste
ju fotografen som tog detta kort ha IS i magen....




Väldigt udda tältplats! Inget för mig!




En till som har IS i magen... eller så vet den inte att björnar
kan klättra i träd....




Fy fabian....




Åh, herregud... jag skulle aldrig våga vara så där nära en björn....




Tur att man inte är en tältmänniska... för då slipper man denna
mardrömssituation.




Varför har man så låga båtar i vatten med krokodiler????




Öööhhh... varför vill man klappa en haj som anfaller????
Trackback
RSS 2.0