Uppe i varv....

Puuh... nu börjar det bli väldigt stressigt här.
Nu har vi satt igång med packningen.... så nu ska det
väljas vilka kläder man ska ha med... och samtidigt se till
så man inte packa med sig mer än nödvändigt... ähum....
jag lyckas alltid packa i mer än vad som behövs....
Det ska packas ner skor, mediciner, hygienartiklar, badkläder,
handdukar och handdukar som man har när man ska torka
sig efter ett svalkande havsbad, sängkläder, kamera och laddare, laddare
till mobil och spel.... puh... och en hel del annat...puh.

Kidsen är ovanligt lugna.... annars brukar dom bli så ivriga
och uppspelta när det ska packas. Men i och för sig... dom hinner
nog bli det med.

Själv är jag uppe i varv... och det är Hasse med.
Så jag tar mig en liten paus nu när jag bloggar.
Sen är det bara att sätta igång igen... ähum... det mesta
är faktiskt kvar att göra.... puh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0