5 juni...

Jag har varit hemma från jobbet idag med.
Men inatt har jag sovit lite bättre.... så jag har inte
sovit bort hela dagen idag... bara en stund på
förmiddagen.
Skjutsade Mattias till skolan vid åtta-tiden.
Sen har jag bara tagit det lungt... tittat på tv,
läst någon tidning..... ätit... och nu sitter jag här vid
datorn. Men jag ska snart gå ner och duscha.
För vi ska åka sen senare på eftermiddagen hem till
min bror och gratta honom på hans födelsedag.
Men före det ska jag en snabbvända hem till mina
föräldrar... morsan ska ha hjälp med datorn......

Kommentarer
Postat av: Teresa

:o) Vilken bildkavalkad !!! Man får väl börja med att gratta lilleprossan då..om han nu läser här...

Bilderna på dej och Marko ser ju ut som Nellie och....Nellie !!! hahahaha



Har du tid att kika upp i helgen ?

JAg har nu shoppat blommor åt mammsen så nu skall det planteras och samtidigt fixas på altanen :o)

Ringde till pappa i Finland:

-Fråga inte varför men eftersom ni hade släpvagn med er så undrar jag om du kan ta med gamla brädor hem från stugan. GAMLA brädor som funnits i stugan...

- Öhm...va? Jo...det kan jag väl... men ...hur långa ska de vara...hur breda... vad ska du ??

-Fråga inte !!!



Så nu väntar jag på GAMLA brädor...eller plank....hahahhahaa

kramelikram

2009-06-05 @ 20:30:10
Postat av: Jaana

Hmmm... nu blir jag nyfiken på vad du ska ha brädorna till..???



Lovar inget... men ska försöka ta mig upp till dig i helgen... om det blir imorgon eller söndag kan jag inte säga just nu....



Kram kram

2009-06-05 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0