Avesta lasarett.....

Idag har jag inte varit på jobbet.
Jag har varit till Avesta sömnlabb istället.

Där konstaterade dom att min snarkapparat
fungerar bra.... den lyckas pumpa in tillräckligt med
luft när jag är på väg att få ett andningsuppehåll.
Det är ju bra!
Så nu ska jag inte bli kallad dit förrens om 5 ÅR!!!!

När jag var där på Avesta lasarettet, så tänkte jag på
att den ser mer trevligare ut än typ Falun och Ludvika.
( Ja, det lilla jag har sett ).
Entren är inte så steril och matstället där är jätte
hemtrevligt... jämfört med Falun och Ludvika.
Och maten var god... för vi åt där.
Hasse tog mos och korv och jag tog mos och
fiskgratäng med sparris... mmmm den var god!
Dom hade även många olika byttor med diverse
grönsaker att välja på.

Idag är det varmt!
Även fast vi åkte bil med AC, så blev det varmt av
solen som sken genom rutorna.

Snart ska jag gå ner och göra "Fattiga riddare".... kidsen
tycker dom är så goda.

Halv sju har jag sista vävningen för denna termin.

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack :) Ja, lite färg gör stor skillnad!

Åh, jag vill också ha dina fattiga riddare!

Älskar dom :)

Kram kram

2009-06-02 @ 00:00:32
URL: http://heavenlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0