God smörgåstårta....

Johanna är med Evelina... vet inte riktigt vad dom
skulle göra... lite ditt och datt... tror jag.

Mattias är inte trött... han sitter i sitt rum och bygger
med legon. Har sagt åt honom flera gånger att det är
läggdags, men nej... han är inte trött.

Hasse sover för länge sen... han var trött.

Själv har jag nyss målat lite akvarell i köket.

Tidigare idag var vi hem till brorsan och grattade honom.
Fast egentligen så har vi slutat att "gratta" varandra... alltså
köpa presenter och så.
Men vi var ner dit ändå... fast det råkade vara hans födelsedag.

Jag hade med mig 2 byttor med kräftor åt brorsan o Lina.

Marko bjöd oss på fika.
Det var Nellies "kladdekaka" med grädde till.... hemgjord
jordgubbstårta...jättegod... och sen hade Lina gjort en
smörgåstårta som var super duper goood... Mmmmmmm.

Brorsan hade fått en spikmatta av Lina i present.
Ska bli spännande och höra vad han tycker om den....

Vid nio-tiden ikväll ringde jag till brorsan och hörde om han
hade kvar av den goda smörgåstårtan... och det hade han.
Så jag åkte dit och hämtade mig en bit.
Mmmm.... den var lika god som första gången jag åt av den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ont - mat mer ont och ännu mera mat - ? ser du nåt samband ?

2009-06-06 @ 23:35:07
Postat av: Jaana

???????? Ont i axeln eller... för jag har ju inte skrivit något annat ännu...????

Hmmm... menar du att jag inte ska äta något alls??

2009-06-07 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0