Piller till frukost....



Igår kom Martin hem till oss ( kidsens storebror ).
Han skulle sova över hos oss.

Sen idag följde Martin med Mattias till skolan och var med där
hela skoldagen.

Själv vakande jag imorse och kände att denna dag blir inte bra.
Jag har så ont i min axel och sen sov jag knappt något inatt
pga av värken. Så på jobbet blev det en dag till med en kamp mot
sömnen.... för jag höll på att somna hela tiden... suck.

När jag kom hem från jobbet sov jag av och till hela eftermiddagen...
jag var så trött... ögonen ville igen hela tiden.

Jag var även till läkaren idag ang. mina svullna fötter och
händer. Så nu fick jag vätskedrivande tabletter som jag ska
ta dagligen. Sen fick jag även tabletter mot värken i axeln...
3 st olika sorter!!! .. som jag ska ta varje dag....
Herre gud... så många piller som jag ska ta varje morgon, så
blir det ju som min frukost ju... man blir mätt på pillerna....hahhaa.

När Mattias skulle på fotbollsträning så var jag och Hasse en
snabbis in till brorsan och dom.
Jag fick en sten av Nellie som hon hade målat.
Den var röd med rosa och silver glitter på och sen var det
guldstjärnor på den. Den var så fin!

Hasse har åkt och jobbat natt och jag ska snart gå och lägga
mig för jag är fortfarande så trött.

Natti, natti....
Trackback
RSS 2.0