Sovit....



Trött, tröttare, tröttast.....

Idag har jag inte varit på jobbet. Dels har jag så jävla ont i min högra
axel/arm/nyckelben... och sen har jag knappt sovit något inatt.
Så det var ingen idé att åka till jobbet och sen sitta där och kämpa
med att hålla sig vaken.... och inte få något gjort... och skulle jag göra något
så vet jag inte vad jag har gjort... eftersom jag ju "sover" samtidigt som jag
försöker göra något......

Jag har inte gjort något annat än sovit till och från idag.
Och jag är fortfarande trött......

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hm....negativ spiral igen.... trist!

Å vädret gör en ju trött !!! Fast idag har jag trotsat vädret !!! Åkte för att köpa blommor till lilla mammas balkonglådor och amplar ( de är ju i Finland och hon har inte vågat köpa hem något före resan ..ifall käre bror skulle ha ihjäl allt.... :o) ) Men jag tänkte att hon skulle få en glad överaskning och allt skulle vara klart då hon kom hem :o)

Men jag kunde inte bestämma mig..... så det blev bara MER blommor till mej... fniss Imorgon skall jag köpa henned blommor...ska bara fundera ut hur det ska vara...så går man där bland alla fina blommor....så när jag kom hem drog jag på mig regnkläderna och gav mig ut för att plocka blommor.....MMmmm det doftar så ljuvligt av blommorna !!! Men fasen va kallt det är !!!! Hörde att i Gränges låg snön på backen och i L-A så kom det snöflingor !! Mina fingrar är steeeela!!!

Nu är allt nästan färdigmålat till altanen....vi ska nog göra klart till helgen...INNAN Cecilia kommer. Jag å familjen har ju henne denna veckan...John jobbar en massa...dessutom övertid. Så på fredag tog jag ut en semesterdag. Då ska jag och plutten njuta av fina altanen...ja övriga familjen oxå...så klart.... Sen på söndan far ju J på konfaläger..kommer hem....åker på Peace & Love...sen åker de ju till USA....så jag träffar inte henne så mycket mer förräns i augusti !!! Kan du fatta ??? HUR ska jag klara mig !!!?????

Jag är ju inte van att vara ifrån barnen.... suck.. kommer att behöva stöd... :o)

kram!!

2009-06-04 @ 19:37:38
Postat av: Jaana

Du klarar dig... om inte annat så finns ju Cecilia där varannan vecka.

Ja, fy fasiken vad kallt vi har det nu... otroligt vilken skillnad mot helgen som var.

Jag har inte heller köpt några blommor än... så få se när jag ska göra det?

2009-06-04 @ 20:19:38
Postat av: Teresa

...jo så säger ALLA.... "du klarar dej"...MEN VAD VET DOM !!!?????



hahahhaha



Hmmm..måste starta upp nåt projekt....ja jusst ja - KÖKET !! Det ska ju målas å fixas.... :o)

;o)



2009-06-04 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0