VARMT!!!!

Idag, på jobbet, hade jag ingen som helst
insperation....att jobba.
Så det blev inte så mycket gjortt för min del.

Klockan 12.15 idag hade jag tid till frissan.

Just nu är Hase i Ludvika till skomakaren.
Av någon anledning.... vilket vet jag ej... så har
kapellet till båten krympt..... så den är jättesvår
att sätta på.
Så skomakaren ska sy på några centimeters tyg,
så att kapellet blir lättare att sätta på.

Mattias är hemma hos sin kompis Felix.

Jag själv sitter och väntar in Hasse.
Vi ska åka till Östens blommor och handla

PUH.. vilken värme vi har....för mycket tycker jag.
Synd bara att vi inte har tid att åka ut med
båten idag.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0