Blomköp.....

Innan jag och Hasse åkte till Östens blommor, så var
vi förbi hos brorsan. Hela familjen var ute.
Nellie hade fått en ny rosa cykel som hon visade upp
så stolt. Sen ville hon att vi skulle titta på när hon cyklade
på skolgården.
Hon håller på att lära sig att cykla utan stödhjul.
Och hon var RIKTIGT duktig.... hon klarade av att cykla och
hålla balansen jättelänge....
Brorsan fick bra motion när han sprang bakom henne
hela tiden... hahhaaaa.
Nellie var så stolt över att hon klarade av att cykla
alldeles själv.... och det var vi vuxna med.

Vid Östens blommor hittade jag en del blommor, men inte
alls så mycket som jag hade tänkt.
Så det blir väl att handla mer blommor någon annan dag
och på något annat ställe.
Värmen vid Östens blommor var ooooolidlig.... luften står
ju helt still där och det är full solgass överallt ju.

Meningen var att jag skulle plantera blommorna idag, men
jag orkar helt enkelt inte vara ute i solen.... och skuggan som
finns någonstans är på så dumt ställe.
Nä, det blir till att plantera blommor imorgon.... någongång.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hej där !

Det heter ju Nicklas blommor !!!

Nu på kvällen får du plantera...vänta inte tills imorgon...då är det HETT igen...

Jag har nyss rensat ogräs... :o( Vart kommer allt sånt ifrån !!!???

Nu ska det dammsugas...och fixas inför storbesök och helgens bravader......

kramkram

2009-06-24 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0