Marko....




Idag fyller min gulliga lillebror Marko 34 år!
GRATTIS!!!!
Hipp, hipp, hurrraaaaaa.......
Jag älskar dig!





Julafton i Västansjö. Marko provspelar sin gitarr....



Marko och Zinja hos våran mormor o morfar i Finland.



Söt liten Nisse på julaftonen 1982.



Lillebror i badkaret i Västansjö 1979.... under att jag kunde ta ett
kort...eftersom han oftast var under vattnet....



Marko och Tomas har klätt ut sig... eller?



Grabbarna leker cowboys.....



Marko, jag och lilla Mattias 1999.



Hur söt får man bli?????



Ja, vad säger man.... lillebror gillade att klä sig udda...???



Tre allvarliga grabbar på 9:ans skolavslutning.....



Marko med våran kusin Arto hos våran mormor o morfar i Finland.



Brorsan är uppe på skräpvinden hos våra morföräldrar.... här har
han hittat boxningshandskar och en hjälm....



Jag och min lillebror!



Vi har stannat till efter vägen när vi är på väg  hem från Finland....



Brorsan med sin cykel med en limpsadel....



Brorsan provåker våran kusin Mikas moppe ( ? ) i Finland....



Marko och Johanna.



Julafton hemma på Nygatan... brorsan och morsan.



Jag och Marko i Lehtojärvi, Finland.



Inga kommentarer.....



Marko hjälper Mattias att sätta upp bilbanan som Mattias fick av
Marko i julklapp....



Sötis....



Marko och Hasse tar sig en match med hockeyspelet som Mattias
fick i julklapp....



Brorsan i Sälenfjällen....



Här visar Marko exakt vad han tycker om att bli fotograferad....
man ska ha en jäsiken tur om man lyckas få en bra bild på honom....



Marko med lilla Molly....



Hmmm...det är inte bara brorsans kids som gillar att hoppa studsmatta.....



Marko håller upp fisken som Nellie nyss fick på sitt spö....



Brorsan och farsan äter julmat... förra året.... 2008.






Trackback
RSS 2.0