Vad göra....?

Regn... regn...regn... regn...regn...regn...regn...

Ännu en dag av blöta.....

SUCK!!!!

Få se vad vi hittar på att göra idag?

Så mycket vat jag att det blir då ingen trädgårdsjobb idag.
Så då har jag två alternativ kvar....
Antingen blir det att städa och plocka här hemma.... köra
några tvättmaskiner... sortera... ja, det finns huuuur
mycket som helst att välja på... om man känner för det.

Eller så blir det vedklyvning.... om det inte spöregnar.

Eller så blir det inget alls av det ovannämnda..... vi kanske
hittar på något roligare att fördriva tiden med.... ?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Ja...vilket trök väder !!! Borde städa...men kommer mig inte för..... borde går ut på promenad..... blä....blött å vått...... borde plantera de där 40 plantorna som står på altanen...men ..usch....vått...blött...+ jord !!

Har suttit här vid datorn och kikat runt efter saker och ting som Christiana får shoppa med sig då hon kommer....och så har jag budat på bullpapper på Tradera ( ej begagnade :o) ) jag vann auktionerna.... hade tydligen budat förut ...de vann jag oxå...Oooops. Nu är det prickigt och randigt som gäller ..och pastellfärgade :o)

Ses vi imorrn kanske ?

kramelikram

PS .. funderar på att starta en blogg..... har fler som tjatar om att jag ska göra det...men det är så trist när folk skriver anonymt.... men vi får se....

2009-06-13 @ 18:34:48
Postat av: Jaana

Teresa: Har jag en lucka i mitt schema imorgon, så kanske jag hinner förbi hos dig... men inget är säkert.



Ja, visst är det tråkigt när någon kommenterar anonymt... dom kanske inte står för vad dom har skrivit??????

2009-06-13 @ 18:55:39
Postat av: Teresa

Wihooo!

När på dygnet har du den där luckan ??? Så jag vet på ett ungefär när jag ska vänta på att det kanske dyker upp någon....

:o) KRAM

2009-06-13 @ 19:56:40
Postat av: Jaana

Åh, det har jag ingen aning om.... sorry.

Kan tänka mig att blir det något besök, så är det nog

mot kvällningen... kanske.

Men du behöver inte vänta... för det är ju inte säkert att jag kommer.

2009-06-13 @ 21:19:30
Postat av: Teresa

Nej då... jag väntar inte ..på det sättet. jag menade mer ..."förvänta".. kanske ...? På morgonen går jag ju milen....sen är jag hemma å ...städar och lortar ner... hur nu det går ihop.... ;o)

2009-06-13 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0