Yes Man....

Till kvällsmat idag blev det kinamat.
Vi var ner till China Town och åt... jag, Hasse
och Johanna.
Det var lugnt där... det var vi och en till familj som
satt vid ett bord och åt.
Sen kom och gick det lite folk som var dit och hämtade med
sig mat hem.




Johanna åt Saté kycklinggrillspett.




Jag åt kycklingwok med grönsaker och chaswenötter.
Den var jättegod!




Hasse åt friterad kyckling.


Maten var jättegod och vi blev proppmätta!

När vi hade ätit färdigt åkte vi till OKQ8 och hyrde oss en film.




Vi hyrde Jim Carreys nya film, "Yes Man".
Den var rolig. Man fick sig många skratt.
Jag gillar Jim Carrey som skådespelare och jag har sett
många filmer med honom... nästan alla.

Hasse var så trött, så han gick och la sig när jag och
Johanna började att kolla på filmen.
Trackback
RSS 2.0