Jäktigt....

Idag på jobbet var det stressigt och rörigt.
Dels för att det fanns mycket att göra
och sen för att det hela tiden sprang folk
i korridoren och in på kontoret. Det var möten hit och dit.
Folk som kom och gick. Folk som skulle ha hjälp
med något eller så skulle dom ha något.
Ljudnivån var hela tiden väldigt hög och det
var inte tyst en minut! Jobbigt!
Stannade kvar idag med och åt tonfisksallad med
några arbetskamrater. Gott!

Idag har jag som vanligt varit väldigt trött.
Så jag somnade på soffan och vaknade av att
Hasse väckte mig när han kom hem vid 15-tiden.

För ett tag sen var jag och Hasse ut på en liten
promenad. Det är skönt ute, men ändå lite kyligt.
Man skulle ha haft solglasögon på sig, för det är så
skarpt och ljust ute.

Om ca en timme är det dags för akvarellkursen.
Idag är det nästsista gången... snyft.
Tiden går ju så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0