Lekt med Barbies....




Efter att jag hade skjutsat Mattias till
handbollsträningen på Heros, åkte jag
hem till brorsan med familj.
Marko var precis på väg att fiska Lake med
våran pappa.
Nellie dök på mig på en gång med sina
Barbies och ville att vi skulle leka.
Så då satt vi och lekte med dom tills jag
skulle åka och hämta Mattias från träningen.

Medans Mattias var på träning och jag hos
brorsan och Lina, så fixade Johanna med maten.
Hon kokade potatis och värmde på fryst kalops
( som jag har gjort förut ) och sen hade hon rivit
morötter och skurit morötter i stavar och till sist hade
hon skivat gurka.
Åh, det är sån lyx att få komma hem till dukat bord
och färdig mat!!!!

Snart kommer Hasse hem. Han har jobbat
eftermiddag idag.

Om ca 1½ - timme börjar Desprets Housewives.
Så då är tv:n MIN!!!

Kommentarer
Postat av: T

Wihooo - det låter som Johanna mår bättre ! Va skönt !!

DU ...De där desperata hemmafruarna...vilket avsnitt är det i Sverige nu ? Vad händer ?? Jag har ju kollat på dvd....måste veta om det är dags att hoppa på tv onsdagarna eller om jag ligger före.....

kramkram

Ps.....hm..lite avis..länge sen man fick leka med BAribie..... kanske dags att göra iordning flickornas alla barbies....om nåt år så får jag leka med Cecilia tills jag tröttnar säkert - hahahaha

2009-03-31 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0