Ny vecka...

Så var det en ny vecka igen... och måndag.

I morse när jag vaknade frös jag som bara den och
sen mådde jag illa och hade huvudvärk.
Jag duschade och fixade iordning mig, men kände
mig inte alls pigg. Så då bestämde jag mig att jag blir
nog hemma från jobbet. Men sen kom jag på att jag hade
ett läkarintyg som skulle lämnas till jobbet och att jag
kl. 11.00 hade ultraljud av levern, gallan och
 bukspottkörteln på Ludvika lasarett.
Så då masade jag mig ändå till jobbet.
Det gick väl bra.. men jag mådde inte så bra.

När jag kom hem somnade jag på soffan... sittandes.

Dagen har fortsatt med att jag inte har känt mig riktigt kry.
Jag var i val och kval om jag skulle på kvällens vävkurs...
Men jag var dit ändå, men jag orkade inte vara där
tiden ut... åkte hem tidigare.

Hasse är också krasslig... han har fått en trökig hosta..bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0