Sömnig....

Har jobbat idag.
Men jag började morgonen med en
försovning.... suck.

På eftermiddagen somnade jag som vanligt
på soffan... till och från.
Vaknade kl. 15.38 och jag fick bråttom som
bara den. Jag hade ju tid till läkare kl. 15.45!!!
Vilken jävla tur att jag vaknade då när jag vaknade,
även fast det blev stressigt och jag kom någon
minut försent.....
Direkt efter läkaren hade jag tid hos Lotta på
fotvården. Och som vanligt så är det så skönt och
avslappnande när hon "pillar" med ens fötter.

När jag kom hem strax före kl. 18.00, så kom
även Mattias hem. Han hade varit hemma hos
sin kompis Mikael och lekt.

Hasse har jobbat eftermiddag idag. Kom hem
alldeles nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0