Tillbaka....

Idag stannade jag kvar på jobbet efter det
att jag slutat. Jag och några till skulle äta sallad
tillsammans. Idag blev det en ost- och skinksallad
för mig. Annars brukar jag ta tonfisksallad, när
vi ska äta på jobbet. Det är min favorit.

På eftermiddagen hämtade jag morsan och
farsan från OK. Dom kom med bussen från
Estlandsfärjan. Dom har ju varit på mini-semester
i en vecka på något spa-hotell i Tallin.
Det är skönt att ha dom hemma igen.

När jag hade skjutsat Mattias till handbollsträningen,
så åkte jag hem till brorsan och dom.
Jag var dit med en förpackning plastpåsar och en
sorts kökshandduk, med ett fårmotiv.
Johanna kom också dit, när hon kom hem från Ludvika.
Och som vanligt, så var det full fart på de små.
Det är så roligt att träffa Nellie och Molly, för man får sig
alltid ett gott skratt.... för något som dom gör eller
säger. Dom är så gulliga!

Kl. 21.00 var det min "heliga stund", när jag kollade
på Desprets Housewives.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0