Dagen hittills....

Idag har vi bara tagit det lugnt.
Nog för att jag har tänkt hundra gånger på att jag
skulle ha behövat forsätta med min rensning
av saker... eller ogräset på gården ( inte gjort
det ännu..suck ).

Lina ringde och undrade om jag kunde skjutsa
henne och barnen till Ludvika.
Dom skulle dit och gratta Linas bror som fyller år.
Så strax före ett åkte jag och hämtade dom
och skjutsade dom till Ludvika.
Jag ska även hämta dom.
Det blir nog någongång mellan 14.30-15.00...

Sen när jag har kommit hem från Ludvika, ska
jag och Hasse åka hem till Björn och Teresa.
Det kom jag och Teresa överens om igår.

Sen får vi väl se vad klockan är när man kommer
hem igen... om det kan bli lite rensning idag med...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0