Fiskmåsar.....

Åh, vilken fin kväll vi fick... efter en hel dags
regnande. Det är så ljust och soligt.
När jag sitter här vid datorn, så känner jag
hur varmt solen värmer.
Jag hör fåglarna kvittra... om jag lyssnar riktigt noga.
För jag hör mest dessa förbannade fiskmåsar
som är här varje morgon och kväll.
Dom skriker och skränar så dom överröstar
allt annat. Riktigt irriterande!
Sen trivs dom på vårat tak med... och skiter ner det.
Va fasiken, ska inte fiskmåsar hålla sig
vid vattnet.... typ havet och vid sjöar????


Kommentarer
Postat av: T

Hej hopp ! Har inte varit inne på din blogg på fleeera dagar !!! Jag fick mig ett gott skratt iallafall...fast det kanske inte var meningen... ?

Solen skiner...värmer....NÄR JAG SITTER VID DATORN ....!!?? UUUUUT Jaana !!! hahahahhaa



Jag har varit förkyld så jag har inte tränat på ett par dagar.... vad hittade de på åt dig på sjukgymnastiken ?? Fick du något program ? Ska du träna där ?

Hur länge är du sjukskriven ? Sååå många frågor - känns som vi inte setts på såååå lääänge!



Idag har jag å gubben spenderat timmar på altanen.... nu har vi ju målat det mesta inne...så nu målar vi utemöblerna -det blir så himmelens BRA !!

Jag ville ju ha en till gammal symaskin...eller ja..underredet - hittade ett fynd på blocket idag. Ringde numret och åkte sedan genast och tog ut pengar och sen till gatan nedanför och shoppade !!



Mitt i alltihopa så planterade jag lite blommor oxå :o)

Fortsätter med altanjobbet imorgon eftermiddag. :o)



kramelikram Teresa

2009-05-28 @ 21:49:58
Postat av: Jogga

Matchar måsskiten till det svarta taket?

2009-05-28 @ 22:31:10
Postat av: Jaana

Teresa: Nästa vecka ska jag få ett träningsprogram.

Sen fick jag med en sådan där tens-apparat hem, som jag skulle använda dagligen för att bedöva smärtan.

Jag är sjukskriven till sista juli.

2009-05-28 @ 22:48:45
Postat av: Jaana

Jogga: Om det skulle vara något som helst positivt med måsskit på taket (?), så är det väl just det att den matchar bra till våran kåk med vita knutar och fönster.... ;)

2009-05-28 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0