Gäsp, gäsp, gäsp....

Idag är det SEGT!!!
Jag är JÄTTETRÖTT!!!!
Varför??? Ja, vem vet.....jag orkar inte ens bry mig....

Fixade maten tidigare idag.... efter det så
har jag bara suttit framför tv:n och halvslumrat.
Hasse har gjort mig sällskap. Han är också
seg och trött... och klen.... idag.

För ett tag sen gick Mattias ner till Nellie och Molly.
Han ville dit och leka med tjejerna.
Och vips... så är dom här helt plötsligt... Mattias och Nellie.
Just nu är dom ute och hoppar studsmatta.
Nellie ville att Johanna skulle komma ut, så nu är
Johanna på väg ut till dom.
Jag ska också gå ut och kolla läget.....

Kanske, kanske, kanske man piggnar till lite, så
man orkar kolla på Eurovision Song Contest ikväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0