Korgstolssoffa....


Pratade nyss med kille som hade en korgstolssoffa
till salu på Blocket.
Jag fick köpa den för 750:- ( högstbjudande ).
Den är för 2 st och vit, så nu måste jag nog
måla mina 3 st andra korgstolar vita.....

Jag har letat och letat efter en till korgstol
till mina 3 st andra... på blocket och på loppisar.
Så nu när jag såg denna, så tänkte jag att nu
köper jag den ( även om det inte var en stol
och den var vit ) oavsett vad den blir att kosta.
För just den sortens korgstolar jag vill ha,
finns ej till salu så ofta....

Korgstolarna ska jag ha ute på altanen.
Trämöblerna som vi har där nu, ska ut på
gården någonstans....

Så om ett tag ska vi åka till Borlänge och hämta
korgstolssoffan.
Vet ej om det blir andra utsvävningar... få se.







Kommentarer
Postat av: Teresa

Jag såg den på Blocket å tänkte på dej !!!!

2009-05-10 @ 14:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0