Kycklinglasagne.....

Idag var jag tillbaka på jobbet igen.
Skönt på ett sätt....

På eftermiddagen var jag hem till brorsan med familj.
Nellie hade gjort illa sig i läppen och  hakan. Stackare!
Hon hade ramlat på dagis och slagit i sig.
Men för övrigt så var hon glad och pigg.
Molly var det full fart på.... hon är en riktig
klätterapa.... vill inte gärna vara still heller.... och
pratar hela tiden. Synd bara att man inte förstår
allt hon säger....

Lina hade gjort en kycklinglasagne som hon bjöd
mig på. Men eftersom jag skulle hem sen och göra
mat här hemma, så tackade jag nej.
Men jag smakade på den och den var jättegod.
Sånt ska jag göra någongång.....

Om någon minut börjar min tv-kväll.... jippiieeeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0