Nässelutslag....

Min kropp tycker nog inte att min läkarjournal är
tjock nog. För nu har den bestämt sig för att ge mig utslag!!!




Jag har kliande och hettande utslag över hela kroppen.....
Jag vet inte vad det är, eftersom jag inte har varit till sjukvården.
Men jag gissar på att det är nässelutslag. Och jag tror att jag har fått
det av penicillinet som jag har ätit/äter för bölden....
Suck... det ska då alltid vara något.... suck.

Idag hämtade jag Johanna från skolan. Sen åkte vi till Synsam och
hämtade ut mina terminalglasögon och sen var vi till Tattoo.
Johanna ville byta ut sin läppring mot en kula och hon ville även
ta en till piercing på andra sidan av läppen.
Så nu har hon två piercingar... med en metallkula...eller vad det kallas för.
Personligen så tycker jag inte att det är snyggt.
Men det tyckte jag inte om den första piercingen heller... men sen vande
man sig och då såg det inte lika "hemskt" ut.
Så det blir väl lika nu med... man vänjer sig till slut med den andra
piercingen med.... tror jag....

Hasse är hos sin morfar för tillfället.
När han kommer hem igen, så ska vi grilla!
Mmmm... det är ju så gott.
Idag ska vi ha sallad till köttet... och potatissallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0