"Solsting och Snesprång"......

Imorse var det seeeegt att kliva upp ur
sängen när väckarklockan ringde.
Men det var ju väntat....
Det var bara att kliva upp och göra sig
iordning och åka till jobbet.

Efter jobbet så satt jag mig framför tv:n
och somnade... det var också väntat.

Klockan 14.30 var jag till sjukgymnasten.
Det tog cirka 1 timme där.

Om ett tag ska jag och Hasse åka till Willys ( tror jag )
och storhandla.... eller något åt det hållet i alla fall.

Sen har jag vävning vid halv sju-tiden ikväll.
Men jag ska inte vara där så länge.
Dels för axeln och sen vill jag hem och titta
på "Solsting och Snesprång". Det är ju en
buskis som gick på Vallarnas friluftsteatern
förra sommaren.
Jojje Jönsson spelar ju postbrevbäraren
Dag-Otto...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0