Studsmattan....

På eftermiddagen kom mina föräldrar förbi här.
Dom satt här ett tag och tjolade.

Mattias har haft en hel hög med kompisar här idag.
Dom hade bla flyttat studsmattan till båten, som står
på gården. Sen hade dom alla klivit upp på båten och sen
hoppat ner på studsmattan. Jävla ungar!!!
Jag har sagt åt Mattias att dom får inte hoppa ner från
lekstugan eller ett träd eller från båten.... men ändå så
gjorde dom det nu.
Hasse tog bort ena benen, så att nu kan man inte
hoppa studsmatta... för den står ej upp.
Sen har vi förklarat IGEN för Mattias varför man inte
får hoppa från höga höjder.

Båda kidsen är hemma för tillfället.
Hasse åkte precis hem till sin morfar.
Och jag sitter framför datorn ( just nu ) och har en
sådan jävla klåda och brännande/stickande känsla i
mina röda miljoner utslag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0