Svullna fötter.....

Idag började min dag bra....NOT!!!

Jag lyckades väl försova mig... vaknade inte förrens
halv sju och jag börjar ju jobba klockan sju.
Från det att man kliver upp och tills det att dagen är slut, så
känner man sig stressad hela tiden... i alla fall jag.

Jag gjorde mina vanliga morgonbestyr innan jag åkte
till jobbet. Jag var på jobbet strax före klockan åtta.
Så jag kom försent med en timme. Jag jobbade in
den, så jag slutade en timme senare än vad jag annars gör.

Idag har jag fortsatt med att rensa i köksskåpen.
Hasse hjälpte till.
Men det blev inte så mycket rensat idag, för
vi hade även lite annat för oss, under dagen.

Till kvällsmat idag blev det grillad fläskfile och sen en
annan sorts kött. Till det åt vi sallad med olika grönsaker i,
potatissallad och kalla såser.
Mmmmm... det är ju så GOTT  med grillat.

Idag är mina fötter jätte svullna... vristerna är bredare än
smalbenen....suck. Jag har haft problem med ödem i
fötterna nu i någon vecka.... varför vet jag inte.
Men jag har så varje vår och sommar.... de senaste
åren. När fötterna svullnar så är det  svårt
att böja på vristerna.... och skorna blir mång
storlekar för små.
Då är det jobbigt och det gör ont när man går.
Fötterna värker, ömmar och hettar när dom är svullna.
Suck... alltid ska det vara något.....

Om min morgon började dåligt, så slutar denna dag
bra i alla fall.... det är ju min tv-kväll idag....jippiieeee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0