Inget paket....

Idag kom jag i tid till jobbet, men jag var
supertrött när det var dags att vakna imorse.
Sen har jag varit lite trött och seg hela dagen idag.

På eftermiddagen skulle jag till Ica och hämta ut ett
paket... som jag har glömt av.
Först när jag kom dit så ville dom ha leg, annars kunde
dom inte ge ut paketet... systemet godtog inget annat.
Jaha, det var bara att åka hem och hämta plånboken.
Sen åkte jag ner igen och skulle ta ut paketet.
Ja, då fanns den inte där längre... dom hade skickat
tillbaka den till leverantören. Igår var det sista dagen
att hämta ut den.....
Så nu måste jag ringa leverantören och be dom
skicka paketet igen. Åh, vilket krångel det ska vara.

Strax före halv sex skjutsade jag Mattias ner till Heros på
fotbollsträning. Sen åkte jag och Johanna hem till
brorsan och dom.
Nellie dök på Johanna på en gång och ville leka med
henne. Så dom satte sig och lekte med Nellies
nya plastfiskar.
Molly var som vanligt.... inte still många sekunder.
Hon gick hit och dit och tjolade och hade sig.

Idag mullrade det ju till några gånger....och det var
mörkt på himlen flera gånger.... så jag väntade på att
det skulle bli ett rejält åskväder.
Puh... men jag hade tur idag... det blev inget åskväder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0