Möte idag....

Idag på förmiddagen hade jag ett möte med
FK, läkaren, sjukgymnasten och chefen.
Det var ett trevligt möte, NOT!!!
Dom bara tuggar och tuggar om samma saker
hela tiden... spelar ingen roll vad en annan tycker,
tänker eller säger.  Jag säger precis som det är och dom
gillar inte det av olika anledningar. Och så vill dom
har sina förklaringar på dessa saker och jag kan
fortfarande inte säga mer än vad jag sagt från
första början och så som verkligheten är för mig just nu.
Jag förstår vad dom vill och menar, men ibland så
kan man inte följa ett och samma mönster med
alla sjukskrivna..... alla är vi ju olika.
Jag fick bita ihop där ett tag för att inte tappa behärskningen.
Men det var nära.... att jag hade blivit flygförbannad.
Jag är så TRÖTT på att förklara, förklar och förklar
allt och inget...suck.
Jag hatar verkligen dessa möten!

Efter mötet åkte jag med chefen tillbaka till jobbet.
Hasse hade våran bil, för han skjutsade på sin
morfar till vårdcentralen. Han är inte riktigt kry.

Jag och Johanna kom nyss hem från brorsan och
ungarna. Lina jobbade idag med.
Som vanligt så är det full fart på kidsen.
Det är så roligt och hälsa på dom. Man får alltid skratta
så gott åt dessa småttingar. Dels gör dom så roliga
saker, miner och sen säger dom så roliga saker.
Ja, dom är så härliga!!!!




Kommentarer
Postat av: Teresa

Vet du vännen... jag tror de vill ha igång dej lite...bryta den onda cirkeln....

Det vill ju jag med !!!! Något måste hända och det är bara du som styr över ditt liv.

Finn inga genvägar... talesättet : ont skall med ont bedrivas - stämmer sååå bra !

Det gör ont i själ & hjärta + i varenda muskel att komma igång med ett nytt tänk ---nytt liv . Men det betalar sig fort !! Jag lovar !!

2009-05-09 @ 07:51:12
Postat av: Jaana

Jag VET vad de vill... tro mig.

Jag FÖRSTÅR vad de vill...tro mig.

2009-05-09 @ 19:06:23
Postat av: Teresa

Nu hänger jag inte med.... vad DE vill???

VAD VILL DU DÅ?

2009-05-09 @ 20:50:55
Postat av: Jaana

Slippa all tjat...????

2009-05-09 @ 22:12:20
Postat av: T

Har man med F-Kassan att göra så är det oundvikligt !! De har betalt för att tjöta :o)



Eller menar du tjat från oss runt i kring som VILL HA DEJ KVAR !??

JAG kommer att tjata till sdu drar ur fingrarna ur ¤%#*"/&% och gör något !!! Inte ska du väl behöva bli jättesjuk innan det tar fart ?? En liten förändring i taget..... Men du måste börja...

En kram får du iallafall .. :o)

2009-05-10 @ 00:20:14
Postat av: Jaana

Jag har börjat med småååå förändringar....

Punkt slut!



Kramen tar jag och du får en tillbaka :o)

2009-05-10 @ 00:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0